,

Sıkça Sorulan Sorular

SİPARİŞ ve ÖDEME

Siparişinizin ödemesi tarafımızca onaylandıktan sonra anında ödemeyi yaptığınız banka hesabınızdan tahsil edilmektedir.

Düzenli olarak sipariş verdiğiniz ürünleri, Ürün sayfaların bulunan " Favorilerime Ekle ” butonu tıklayarak. Profilinizde bulunan kayıtlı ürünlerim sayfasına ekleyebilirsiniz. Böylece sitemiz bir sonraki siparişinizde bu ürünleri aramakla zaman harcamak yerine bu sayfa üzerinden pratik bir şekilde sepetinize ekle imkanı sunmaktadır.

Siparişinizin hatalı veya hasarlı olarak ulaşması halinde zerreithalat@gmail.com , 0850 840 45 04 numaralı müşteri destek hattı üzerinden, 0 555 025 47 19 numaralı WhatsApp hattından veya sitemizdeki canlı destek uygulamamız üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. İlgili ekibimiz size en kısa sürede destek vericektir.

Siparişinizin henüz gönderimi yapılmadı ise ekibimizle iletişime geçerek iptal talebinizi iletebilirsiniz. Bununla birlikte ürünlerinizi değişim için kargoya vermeden önce tarafımızla iletişime geçerek ücretsiz gönderim kodunuzu talep ediniz.

Üye girişinizi tamamladıktan sonra siparişlerinizin durumunu anasayfamız üst kısmında bulunan "Sipariş Takibi” butonuna tıklayarak  veya profilinizde altında bulunan Siparişlerim sayfasını ziyaret ederek öğrenebiliriniz. Bununla birlikte sitemizde kayıtlı iletişim bilgileriniz üzerinden  SMS mesajı ve E-posta yoluyla da kargo bilgileriniz iletilmektedir.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.